Klachtenprocedure


Soms lukt het niet… en dan…?

Heeft u problemen met de praktijkvoering van Crescenda?…

Als u problemen hebt met onze praktijkvoering, dan hoor ik dit graag en zal dit graag met u bespreken en oplossen.

Neemt u daarvoor alstublieft contact met mij op, ik hoop u dan verder te kunnen helpen.

Klachten

Als u klachten hebt, dan staat Crescenda daarvoor open. Ik hoop dat u dit dan aan mij laat weten, zodat ik er wat van kan leren en ik probeer dat dan in overleg met u op te lossen.

Klachtenregeling

Hierbij vindt u onze Klachtregeling. Deze is opgesteld op grond van de Wet Kwaliteit Klachten en Geschillen in de Zorg. Daarin staat hoe u een klacht kunt indienen en hoe deze wordt behandeld. Als u het niet eens bent met de uitkomst, kunt u een uitspraak vragen aan de onafhankelijke geschilleninstantie Stichting Zorggeschil. Verdere informatie vindt u in de Klachtregeling (hieronder te downloaden).

Klachtenfunctionaris

 

Als u het moeilijk vindt om zelf een klacht in te dienen, kan onze klachtenfunctionaris mw. Gels Versteegh u bijstaan. Zij is­­­­­ onafhankelijk en kan u advies geven over het indienen van een klacht en bemiddelen. Zij heeft een geheimhoudingsplicht.

U kunt haar in kantooruren bereiken per telefoon op 06-22103966 en per email via klachtenfunctionarisnvaz@xs4all.nl.


Download
Klachtenregeling
2017-12 Zorggeschil flyer ZORGAANBIEDER
Adobe Acrobat document 354.1 KB